Hej, nu ska jag skriva av mej lite ;D

Denna helgen blev väl inte direkt som jag har velat, isåfall hade jag nämligen varit i Sthlm igår och sprungit Terräng SM. Men mamma & pappa ville inte åka så långt och min form har inte varit något vidare i vår så det var ingen idé att försöka övertala dem heller :/ Men jaja, jag kommer väl igen på nästa tävling även om jag har deppat en del denna veckan.

Däremot så måste jag gratulera alla som sprang så bra på SM :D
Jag kan nämna att Johanna kom fyra och Agnes kom tvåa! GRATTIS! Sen orkar jag inte skriva några mer, ni kan ju kolla resultaten själva om ni är nyfikna men jag vet ju att Johanna & Agnes läser min blogg :) Och så sprang Ida väldigt bra i Lerum igår! <3

Min gårdag spenderade jag mest ute, först städade vi soptippten med Istrum (det är faktiskt ganska mysigt & roligt även om det låter lite mysko ^^) och sen satt jag i solen och gjorde plugg, spelade spel med Anna m.m. Även om jag aldrig lyckas bli särskilt brun så fick jag iaf lite färg (:

I fredags var jag & Louise ute och körde halva Skara runt på inlines. Hur kommer det sig att man träffar miljoner av folk man inte träffat på jättelänge just när man minst vill det? I detta fallet när man snubblar omkring på inlines och ser ut som världens knäppis? ^^ Det var kul iaf och måste göras om :D

Louise på det stället som kanske inte var riktigt det bästa att åka inlines på?


Sen så testade vi nya glassar och jag testade denna:

Mitt betyg blev att den smakade som två digistievkex med vanilj mellan, att den var god men att den inte var värd 25 kr :O

Annars har det inte hänt så mkt i veckan. Eller jo, jag har utklassat folk på poker. Haha ;D
I onsdags körde vi nämligen poker några stycken på rasten och gissa vem som skrällar och får först kåk och sen färg? Ska nämnas att vi bara körde de två gångerna också ;d Jag har märkt att jag hade grymt pokerface också, när jag fick bra kort så hoppade jag upp och ner och skrek JAA! Sen så tog jag upp mobilen och tog kort på dem också innan vi skulle visa dem. Undrar om någon hade förstått att jag hade bra kort? xD

Kåk ;)


Färg ;d


Just nu sitter jag och pluggar (och som ni märker går det jättebra... jag bloggar istället). Lite senare ska jag följa med mamma & Anna och några till på tipspromenaden och ikväll blir det träning :) :)

Lämna en kommentar innan du går & ha en bra fortsatt dag! //Eran PotatisMalin

2 kommentarer

erik berfelt

26 Apr 2009 17:20

HAHA du har ju bara tur i poker :P ;D den försvinner

senare och då måste du ha pokerface :O :D

cnfizvmikm

16 Oct 2012 08:57

Uwizorur eju raka idosegiq jejiy yo ozin rolahujelo e xu.

Kommentera

Publiceras ej