Tjolahopp :D

Just nu sitter jag och njuter av underbar musik!
Beställde nämligen en skiva av Michael Bublé från cdon.com och den kom idag.
Ååh, den är helt perfekt!
KÄRLEK PÅ DENNA ALLTSÅ :D 
Tänker sitta här ett bra tag till :)
Sen fortsätter dagen med plugg, saxofonlektion och slutligen valborgmässofirande på planteringen. Det blir nog mkt trevligt folk hoppas jag och jag ska naturligtvis utklassa
Jossan & Louise i minigolf, ingen idé ni ens försöker rå er på mej tjejer :D
Väldigt synd att det inte blir ngn brasa, men det är ju  bra att de tar det säkra före det osäkra. Fast visst hör det till med en vårbrasa?

-------------------------------------------------

Igår fyllde Aprikos fyra :D
Vi hade ett litet kalas för henne här hemma på kvällen och såhär såg då den goda tårtan ut ;d



Efter att vi hade låtit dem börja såg den snarare lite mosad ut men aja ^^



------------------------------

Idag fick jag en gigantisk bulle i skolan av Beti eftersom vi slog vad om en sak för några veckor sen ;d Jag lyckades faktiskt mosa i mej hela på en gång. Den var jättegod, tack Beti :D <3
Och så var den jättemättsam ^^,








---------------------------------------
Men nu ska jag plugga lite & äta (:
Glöm inte att kommentera & ha en bra valborg och första maj allihopa <3

 

1 kommentarer

frida

30 Apr 2009 17:44

Ha en trevlig valborg <333 :)

Kommentera

Publiceras ej