Hejsan!
Ja... nu är snart sommaren slut då!
Och om lite mer än en vecka börjar jag gymnasiet...
Det blir bra! (Hoppas jag) :D

Jag har haft det jättebra i sommar iallafall, och fullt upp har det också varit!
Lite som har hänt sedan jag bloggade senast:
- Jag har varit hos familjen Busk i nästan en vecka :) Där tränade vi, spelade kort, tävlade i DN-galan Youth och massa annat skojigt :)
- Jag har varit på Allsång & Utomhusbio och samma dag fikat med Magnus Carlsson (han från Barbados och Alcazar). Det var lite kul, haha, men det berodde på att farmor vann det i tidningen och då fick jag gå... :)
- Det har varit så fint väder att jag äntligen har kunnat bada lite :D



Och nu åker jag till Mullsjö på ett kort musikläger imorgon och sedan är det USM i Växjö fredag-söndag!
Så denna veckan går till att toppa formen (som tyvärr inte har varit den bästa hittills i år).

Ta hand om er! <3

Kommentera

Publiceras ej