Hej allihopa :}

Nu var det ett tag sen jag bloggade & ska jag vara ärlig har jag inte särskilt mkt att blogga om idag heller. Har någon en idé vad jag kan skriva om så får ni gärna säga till,

Idag har jag iaf vart i skolan, vart hos mormor & morfar, spelat orkester och tränat. Om en halvtimma ska jag se på GE-galan på tv :) Heja Sverige! Btw så ska jag själv tävla på lördag, 1500 m och (haha) kula blir det då ;)



Som avslutning på detta korta inlägg blir det en rolig historia, :}

Bellman gick till drottningen och sa:
- Jag slår vad om 50 kronor att du har ett födelsemärke på skinkan.
- Det var lättförtjänta pengar! sa drottningen och visade sin fläckfria skinka. Nu förlorade du 50 kronor, Bellman!
- Ja, det gjorde jag, sa Bellman. Men titta i det där fönstret. Där står kungen. Och jag slog vad med honom om 1 000 kr att drottningen skulle visa rumpan för mig!



Slutligen måste jag bara ladda upp en artikel som var i förra KP :]
Haha de som fattar fattar :)




4 kommentarer

Elise =)

18 Feb 2009 20:02

Lycka till!! <3<3<3

Patric Sjöström

19 Feb 2009 09:00

Hej Malin !

Jag tycker jag känner igen dom där hårbollarna från lägret i somras...:):):)



Lycka till på 1500 meter...och du, tappa inte kulan på tårna :) Mvh Patric Sjöström, tränare IKW Friidrott

Ida Holm

19 Feb 2009 12:08

Haha Hårbollarna forever;) Ses till helgen<3

Frida

19 Feb 2009 16:24

hahah, hååårbolllaar:D:D hahah

Kommentera

Publiceras ej