Hej hopp denna fina torsdag :)

Nu var det ett tag sen jag skrev, jag vet :/
Men jag har gjort mkt sen sist iallafall.

* I söndags köpte jag denna fina saken på Coop:


Det är en klockradio för min iPod, man kan sätta iPoden där och så spela upp den via den. Eller så kan man ha den som en vanlig klockradio helt enkelt x) Superbra!

* I tisdags var det den bästa dagen på året (okej, nästan bästa) nämligen SEMELDAGEN! :D
Som ni säkert vet är jag världens semelmonster och åt 2 stycken. Okej det kanske inte var så många men sammanlagt iår har jag närmar jag mig nog 15 st :$ Men ni vet vad jag brukar säga, "Njut av livet så länge det varar"! :)




Annars har det väl inte hänt något särskilt. Jag har gjort det som jag brukar. 
Vilket en vanlig dag betyder:
1. Är i skolan
2. Är hos mormor & morfar en stund
3. Tillbringar några timmar på Musikskolan
4. Tränar
5. Pluggar & ser på tv :)

- Förutom vissa dagar (måndag & fredag) när jag inte är på Musikskolan.
- Och lördag & söndag när jag naturligtvis inte är i skolan ;)
- Plus de dagar när jag tränar innan skolan också eller inte tränar alls ;P
Men jaja spännande detta blev då... eller inte... haha ;)

* Oj nu höll jag på att glömma det spännande jag gjorde i tisdags.
Då spelade vi i storbandet in en låt i studion. Det var lite segt (tog 2,5 timmar) men det var coolt att ha gjort det :) Så bra jobbat allihopa!


Idag har också varit en bra dag :) Jag har lärt mig lite olika saker, bland annat att inte ha fleecetröja hos Janne.
Det var nämligen vääääääääldigt varmt.
Men nu känner jag att detta börjar spåra ur så nu ska jag gå och äta istället.

Kramar på er, och ni vet att en kommentar inte skadar :)












































 
 

1 kommentarer

Emilia :D

01 Mar 2009 21:56

hej ;*<333



du rekomederade jag din :)))



tack , hmm, du går in på designa din blogg, sen roligheter sen längt ner klocka på bloggen, o sen föjler du instrukitionerna.!



saknar dej mer<33333333333333333333

Kommentera

Publiceras ej