Hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit med Louise på förmiddagen och nu efter maten har jag monterat ihop de nya köksstolarna som vi köpte på Ikea i söndags. Jag säger bara aj mina händer! :O Och då har jag ändå en kvar... Anledningen till att jag monterar ihop dem är att jag var på bio igår och om jag monterar ihop stolarna betalar mamma bion ;) Helt okej enligt mig! Den nya Harry Potter filmen var verkligen kanon! Bästa HP filmen hittills enligt mig iallafall!

Annars har jag väl inte gjort så jättemycket, förra onsdagen var jag på Allsången i Olins Park, det var väl både bra och dåliga grejer med den. Artisterna var bra och så men vi såg ingenting! Personligen föredrar jag Fornbyn, det är mycket mera plats där. Sen var prissättningen lite konstig, vem tror att barn är upp till 6 år, ungdom upp till 12 år och vuxen från 12 år och uppåt? Men som tur var hade vi med oss lite extra pengar (mina glasspengar!!! -.-) så vi kom in ;)

Jag fick inte till några vidare bilder men aja, här är Johan Palm xD



Och Nanne Grönvall... ;)



Nu ska jag väl montera ihop den sista köksstolen och sen blir det träning på Billingehus :)
Ha det bättre än bäst! /Malin

Kommentera

Publiceras ej