Halloj!

Jahapp, nu var midsommar över.
Hoppas ni hade en trevlig dag, det hade jag iaf :).
Och blommor under kudden hade jag också, men
som vanligt minns jag inte vem jag drömde om.

För tillfället är jag trött, trött och trött.
Men inte på vanligt gå och lägga sig sätt,
nej jag är trött på att vara sjuk och förkyld.
Jag brukar aldrig vara sjuk men denna våren har
jag knappt vart något annat än just sjuk. Blä!!
Idag har jag tappat rösten också, låter som en klämd
kråka när jag försöker prata ^^
Lite kul - jovisst men inte när man vill TRÄNA!
Och i helgen är det Världsungdomsspelen,
jag vill ju vara i bra form då och göra ett kanonlopp!

Usch & fy, vad det är jobbigt ibland,
jag hatar att vara sjuk.


Sköt om er // Malin

2 kommentarer

Ida

21 Jun 2009 15:49

Nejj, stackars diig Malin:/



Vi får hoppas det blir bättre tills helgen:):D



Ha de bra så ses vi kramar<33

frida

22 Jun 2009 21:28

Du kommer hinna bli frisk, vila, ät mycket mat och vitlök :D haha!



Puss <3

Kommentera

Publiceras ej