Hejsan :]

Idag är det faktiskt sådär med mej, har ont i huvudet, halsen & lite granna i magen :/
Så det blev ingen träning för mej ikväll men då hade jag ju lite tid att uppdatera bloggen iaf.

Jag sitter här och lyssnar på min iPod och funderar på att börja med pluggandet.
Sen blir det tv, House såklart som jag tittar på varje tisdag :D

Robinsson i lördags var väl helt okej, lite fånigt kanske men aja ^^
Annars var ju min helg väldigt bra med Länsblåset och här kommer ett av helgens roligaste minne:



Johans mamma : - Hej Malin & Linnea!
Linnea : - Haha, jag kan inte sluta skratta för jag fick en pinne i huvudet!

Det kanske bara var Linnea som förstod men iaf så hade jag kastat pinnen på bilden i huvudet på henne en stund tidigare (och nej, det var såklart inte med mening om någon tror det :o), den lossnade från den där saken xD



Men nu ska pappa ha datorn, puss på er! :) (Kommentera gärna)

2 kommentarer

Anonym

24 Mar 2009 20:19

Hahha, schysst Malin. Misshandlar din kompis ;).



KRYA PÅ DIG <333

Emma Christina

25 Mar 2009 18:09

jag vet det gumman<33

kram

Kommentera

Publiceras ej