hej hej!

nu var det ett tag sen,
närmare bestämt en månad sen!
fy vad seg jag är på att blogga, förlåt!
och denna gången ska jag inte ens försöka bortförklara mig och säga att jag ska bli bättre på att blogga,
för jag verkar ändå inte kunna hålla det :( så ni får stå ut!

så hmm.. vad har hänt sen sist?
inte så mycket egentligen, jag har gått i skolan och det blir bara bättre och bättre för var dag,
fortsätter det så här så kommer jag aldrig att vilja sluta ;D

jag har också köpt en ny mobil, en Samsung Adidas Michoach F110 tror jag den heter,
det är en träningsmobil med pulsklocka, stegsensor (som mäter hur långt man springer) m.m.
tyvärr finns det bara 2 mgpx kamera på den och så kan man inte sätta in mitt minneskort,
fast de sa det i affären :o
så alla mina gamla bilder är lite otillgängliga om man säger så,
men jag ska tvinga Anna att köpa en ny mobil så då löser det sig ju :)

sen så har jag sprungit Lidingöloppet förra helgen,
det gick superduperdåligt.. :(
jag gjorde ett vanligt Malin-lopp och stack iväg och drog m.m. i början och tappade sedan massor på slutet.
egentligen så orkade jag bara en kilometer, men vi hade ju gått upp klockan 03.00 också :/
men det glömmer vi, så nu var det glömt! :)

det är väl inte så mkt mer jag har gjort,
jag har blivit lite smått beroende av facebook också om man säger så ;)
men det är väl inget fel med det? nej då, haha.

och nästa fredag åker jag till Cypern :D
wihoooooo, vad kul det ska bli!!! det har jag sett fram emot i flera år!
så om ni inte hör av mig innan, så lovar jag att blogga med massa snygga foton därifrån sen!

ha det bra, kramar eran potatisMalin :)


här har ni mig i ett alldeles nytaget foto ;d
och om ni inte tycker det är så bra så får ni se till att få en glimt av mig i verkligheten då ;)


och vårat märkliga marsvin Klara :O

Kommentera

Publiceras ej