Hejsan!

Just nu sitter jag här och är t-r-ö-t-t. Har kört 10 x 400 m nu ikväll och det var riktigt jobbigt, jag har ju inte kunnat träna riktigt som jag velat de senaste dagarna på grund av min förkylning. Så det var lite tungt. Men nu känns det iaf bra igen :) Sen när jag, Louise och Jennica äntligen skulle jogga ner kom Anders och sa att vi skulle köra massa bålstyrkagrejer... Så det var bara sätta igång, jag kommer att ha träningsvärk i magen imorgon om man säger så... :P

En vacker Louise vid ett coolt spel ;)


Idag har jag varit med Louise, vi spelade ett superkul Monopol där man hade kontoplastkort istället för såna där papperspengar. Det var ju lite coolt så där tyckte vi ;) Tyvärr förlorade jag superstort men det behöver jag ju inte nämna här (...). Imorgon ska vi dra till Skövde och tröst-shoppa lite inför skolstarten på onsdag ;)

Ha det great!
Potatismalin


Och just det, måste ju skriva att världens bästa Johanna Busk fyller år idag! GRAAAAAAAAAAATTIIIIIIS :D Kika på inlägget under så får ni se en vacker bild på henne och mig ;)

5 kommentarer

Victoria

24 Aug 2010 13:09

10X400m är alltid jobbigt att köra ;) Skönt med lite träningsverk hehe :)

Malin

25 Aug 2010 20:49

haha ja, det hörs ju bara på passets namn... 10x400 m :O

yes, I love träningsvärk xd allt bra med dig annars då?

Victoria

26 Aug 2010 13:17

Ja allt är bra med mig :D Själv då? :) Lycka till på finnkampen!

Malin

31 Aug 2010 19:39

Det är rätt bra med mig med, lite ont i benet bara men ingen större fara :) Tack i efterhand ;) Kram

Victoria

31 Aug 2010 19:45

Tråkigt med benet men skönt att det inte är någon större fara :) Kram

Kommentera

Publiceras ej