Hejsvejs!

Jaopp, nu är skolan igång igen då. Var riktigt kul idag för vi har fått en utbytesstudent till vår klass från USA :) Så det blev mest engelskaprat detta året då, kan jag behöva... Men ah, det blir nog toppen :D Rätt sjukt känns det också att inte vara yngst längre utan vara tvåa! Yey ;)

Nu i eftermiddag/kväll har jag mest ägnat mig åt att hjälpa folk med datorer och pratat i telefon... Först hjälpte jag morfar med att få igång sin internetsäkerhetsdosa till banken och sen pappas kompis med hans usb-bredband som krånglar. Jag fick ringa till supporten för andra gången (ringde igår också) och stackarn lät helt förtvivlad när ingenting han sa fick det att fungera. Så nu ska de ringa till mig imorgon och förmodligen skicka ett nytt istället. Tur att data-Malin är i farta ;)

Nu ser jag på "Fångarna på fortet" (älskar det!) och dubbelkollar allt för helgen för sådär tusende gången. Börjar bli rejält nervös nu, buäh! Men det ska bli så sjukt kul! Det är liksom sånt här jag tränar alla de där timmarna i veckan för, inte för massa vattenflaskor, väskor och plaketter (inte för att det är något fel på det men...) utan för att få ut och resa, representera mitt land, ta ut mig totalt, vara med underbara löparkompisar och aaaaaaaaaaallt... I LOVE IT :D

Favorit i repris fast i ett roligare land i helgen, Fiiiiiinland :D


Nej nu ska jag ägna all min uppmärksamhet åt tv:n och sen stensomna i sängen (är sjukt trött, gå upp såhär tidigt igen tar på krafterna!).
Ha det great och släng in en kommentar
Pusshej Potatismalin

3 kommentarer

Victoria

29 Aug 2010 22:01

Hur gick det i Finland? :D

Malin

31 Aug 2010 19:37

Det gick okej, men inte bra :P De andra var så sjukt duktiga så det gick lite för fort för mig. Men kul var det :)

Victoria

31 Aug 2010 19:42

Okej det kan inte alltid gå bra ;) huvudsaken att du tyckte det var roligt :) kram

Kommentera

Publiceras ej