Tjolahopp!

Jaha, nu har det gått en dag till på lovet då.
Min dag har spenderats här i stugan, först började jag med att ligga i soffan och se på friidrotts EM i några timmar ;) Sen stack jag ut och körde backträning (finns en sjukt jobbig backe bara några hundra meter från våran stuga). Det gick rätt bra, mina problemlår (mitt nya fina smeknamn på mina framsida lår) protesterade nästan inte alls så det var kanon :D Däremot var det ungefär tjugotusen flugor, mygg och blinningar som följde efter mig och de sabbade hela min vila, haha jag föredrog kortvila framför att bli uppäten om man säger så... Men ja, annars gick det bra :)

Efter lunch kom Paula, Ulf och Hedda hit och ska stanna här några nätter :) Vi stack ner till havet och badade lite, det var superskönt! Sen tog vi en tur till Willys och shoppade loss lite (hehehe...). Och nu sitter jag och Hedda här framför var sin dator och nördar B-) (I alla fall Hedda). Men snart ska vi se på friidrotts EM och äta grillat, mums!

Ska försöka få in lite bilder imorgon, vi ska nog in till stan och lite sånt kul då :) Plus att jag ska försöka pussla in två träningspass. Det blir najs.

Ha det gött!
Potatismalin

Kommentera

Publiceras ej