Godkväll!

Hoppas det är bra med er som läser! Jag har det iaf jättebra :)
Igår var vi på IKEA, och då hittade jag ett skrivbord som vi förmodligen ska köpa (har typ letat nytt så länge jag kan minnas). Det var liksom exakt så stort som jag tänkt, med massa förvaring och dessutom magnettavla, wiho ;D Måste bara se till att åka och köpa det snart.

Här är det! Snyggt va? ;) Lämna en kommentar vetja!



Imorse tog vi färjan till Helsingör och har varit där nästan hela dagen. Jag hittade ett par nya hörlurar till min iPod (de andra har gått sönder och skaver!) och så ett par 3/4 jeans :) Har inte så mycket andra kort så slänger in en bild på dem. 

Sprillans nya bralls ;)



Jupp, nu orkar jag inte skriva mer för har ändå inget vettigt att komma med :P (Vad vill ni läsa om egentligen?)
Så nu ska jag äta paj och se på friidrotts EM istället, det blir najs det. Heja Sverige ;)

Ha det super!
Potatismalin

6 kommentarer

jossan

27 Jul 2010 20:14

snyggt skrivbord! :)

och väldigt snygga jeans! :)

mm, gott med paj, nu blev jag hungrig ju! :O

ja, såklart heja sverige!!! :D

saknar dig! <333

Malin

27 Jul 2010 20:19

yes jag vet :D

haha och tack!

vi får väl baka paj någon dag då ;)

saknar dig mest! kramis <3

Emelie

27 Jul 2010 22:03

Vad skönt för dig att få ett nytt skrivbord, det andra är lite.. fallfärdigt eller vad man ska säga, hihi :)



du får gå in på min blogg och kommentera lite också, puss!! <333

Anders Carlsson

28 Jul 2010 08:38

Snyggt skrivbord!



Fortsätt skriva som du gör bara. Men lite mer detaljer om träningen passar mig bra...:-)

Malin

28 Jul 2010 10:39

Emelie - Haha ja, men fallfärdigt är nog att överdriva? Jag skulle nog kalla det fornlämning eller livsfara ;)



Klart jag ska kommentera din blogg mer, ska börja direkt! :D <3

Malin

28 Jul 2010 10:41

Anders - Tack, visst är det :D



Okej, vad bra, då ska jag försöka skriva mer träningsdetaljer direkt!

Kommentera

Publiceras ej