Tjolahopp!

Jag sitter här och kollar på fotbolls VM, eller kollar är egentligen fel ord... Jag sitter med ljudet av och slänger en blick på resultatet då och då och tydligen så leder Spanien just nu över Portugal med 1-0. Det var ju kul för dem men ärligt talat så bryr jag mig inte ett dugg, jag bryr mig inte alls om VEM som vinner utan snarare ATT någon vinner så att det tar slut någon gång. Skulle vara kul att se något annat på tv för omväxling ;) Men men, kan väl vara kul att se finalen och så senare iaf.

Idag har jag varit på jobbet, sen träffat Louise en stund och sen tränat. Sprang 11 km ganska snabb distans och det kan sammanfattas med ett ord: VARMT! Men det var skönt och gick bra så ska inte klaga :) Det hade däremot inte gjort något om det dykt upp ett litet lokalt regnmoln eller så över Petersburg men det var tyvärr för mycket begärt. Hur som helst så har jag nu bara tre arbetsdagar kvar och sen är det sommarlooov på riktigt :D Börjar hårt med att köra ett terränglopp i Kvänum på fredagkväll, 10 km - najs :) Sen på måndag drar jag till Varberg och tar med mig Louise några dagar, superduper! Ser fram mot en toppensommar :D

snart (om sex dagar) tar jag med mig denna snyggingen till Varberg! hoppas på lite mindre snö bara ;)


Nu ska jag väl snart lägga mig, börjar 08.00 med jobbet imorgon och slutar inte förrän 19.00, kommer bli rätt jobbigt känner jag på mig så det är nog läge för lite sömn ;)

Ha det great!
Potatismalin

Kommentera

Publiceras ej