Helloj!

Fredag idag, såååååå skönt :D
Har haft en soft och rolig dag idag. Först var jag i skolan och då hade vi specialidrott klockan 07.30. Fast jag var inte med då men jag och Åsa gick en promenad i det fina vädret istället :) Härlig start på dagen! Sen var det mumsig frukost med supergoda smörgåsar! Typ enorma grova tekakor?

Sen hade vi psykologi, då satt vi i det fina vädret och typ utvärderade våra norm-experiment. Det var väldigt intressant att sitta på den bänken, folk verkade dras till oss xD Först kom det en dam och ville låna en mobiltelefon och ringa till sin man och sen kom det en annan tjej som hade panik för hon trodde hon tappat en sak för 20 000 kr (vad det nu var?). Men hon hittade iaf den i sin väska och damen hittade sin man :P
Sen hade vi ingen engelska så jag tog en tur på stan och åkte 12.20-bussen hem, najs eller vad? :D

Efter skolan gick jag till mormor och morfar och åt och lite så och sen gick jag och Anna till stan för det var marknad där. Allt folk i hela Skara verkade vara där just samtidigt som oss! Hittade lite fynd: tre armband och tvåpack med Björn Borg-trosor för 100 kr :O Och sen köpte vi glass (mmmm, mjukglass med polkaströssel) och sen köpte vi såna där mumsiga godisremmar att ha ikväll. :) Sen efter det har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Har gått typ 18 500 steg idag enligt min stegräknare på mobilen, det är väldigt mycket när jag inte ens tränat ju :O Har typ gått runt hela dagen ju så det förklarar ju saker och ting men ändå!

ursäkta gammal bild men hinner inte ladda upp en ny, buskapet når fram iaf: GODIS :)


Nu blir det snart Talang, pizza (Skara FC från Rocco, mums!) och sen godis. Ska verkligen äta massa onyttigt ikväll, maha :D Tur man idrottar (fast inte för att jag gör det just nu, men nästa vecka igen!). Och på tal om att äta så var Vårfesten igår supermysig! Köpte två böcker för 10 kr/st, en DVD-film för 5 kr och sen köpte vi fyra trädgårdsstolar för 1 kr sammanlagt :P Haha!

Men nu ska jag hänga med mamma och hämta pizzan,
ha en kanonbra fredagskväll! :)
Potatismalin

2 kommentarer

rrettis rjortis remtis rextis o.s.v.

29 May 2010 23:05

så mysigt får man inte ha det förstår du la eller? :O ät morötter nästa fredag, som straff :(

duu diin hulikan. :O

Remtis Rextis Ruttis... osv :)

30 May 2010 10:47

sorry, ska straffa mig nästa fredag, eller varenda fredag resten av mitt liv? eller mer än mitt liv? FÖRLÅÅÅÅÅT, ska aldrig mer ha det mysigt! sorry ;/

Kommentera

Publiceras ej