Tjo!

Tisdagkväll, vilket i stort sett innebär helg ju! I alla fall i min värld ;) Hehe.
Dagen har spenderats i skolan och sedan på Musikskolan. När jag väl kom hem och skulle ut och springa var det FEMTON minus... Inte okej! Men men, det är inte mycket att deppa ihop för utan jag traskade bort till mormor och morfar och körde ett saftigt träningspass på deras motionscykel istället. En halvtimmes trampande plus 10 st 70/20 och 10 st 15/15 bjöd det på. Oj vad jobbigt det var och ojoj vad jag svettades. Hehe :) Lär bli fler såna pass i vinter om temperaturen fortsätter bråka.

Nu ska jag strax bänka mig framför Tv:n och se på House. Yay :D
Imorgon blir det träning, skola och sedan julkonsert på Djäkneskolan. 18.00 - be there!
Pusshej
Potatismalin 

2 kommentarer

Victoria

01 Dec 2010 15:29

Ja det är så tråkigt. . Har ni oxå kallt? Kramar

Malin

01 Dec 2010 20:28

Just nu är det typ -8 så det är inte så farligt längre men imorses hade vi -19 :O Kram

Kommentera

Publiceras ej