Hello!

Japp, nu är jag tillbaka :) Eller jag kom hem i fredags kväll men igår hade jag fullt upp med att träna, packa upp och sedan ha en underbar eftermiddag/kväll med Jossan och Louise :) Tack för det!

Min vecka i England har varit så underbar att det egentligen inte går att beskriva med ord. Och skulle jag skriva om den ordentligt här så skulle det nog bli en halv bok. Så jag nöjer mig med att berätta att det var helt underbart och att den resan kort och gott har förändrat hela mitt liv - jag är inte samma person nu som jag var när jag åkte. Hinner inte berätta vad vi har gjort nu men det kanske kommer ;)

Hela gänget (engelska och svenska). Laddar upp mer bilder ikväll och på facebook ;)


Nu ska jag skynda mig till stan och titta på Tomteparaden. Skriver senare.
Pusshej
Potatismalin

Kommentera

Publiceras ej