Hellu!

Det är fredag och det är höstlooov :D Yeah, wonderful!
Jag sitter här och taggar spökvandring, jag är riktigt nervös faktiskt haha. Men, det hör till att gå på den om man bor i Skara ju :) Runt elva ska jag möta massa folk och sen kör vi...! Haha :)



Känner att jag bloggat dåligt i veckan så kör en snabb sammanfattning av min vecka:
* Typ 95 % av min vecka har jag grejat med min iPhone jag fick i tisdags, haha xD
* Jag har naturligtvis tränat några härliga pass, mest styrka eftersom detta var en lätt träningsvecka men ändå :)
* I onsdagskväll var jag, Jossan och Louise på MoP:s Melodifestival på Rosers. Riktigt trevligt och sjukt bra låtar/artister! Och de som vann var grymma!! :)
* Jag har lirat en del saxofon, najs.

Ja typ det intressanta haha xD Kanske finns en anledning till att jag inte bloggat? Hmmm... :P

Men nu är det i alla fall dags för höstlov!!! :D Känner på mig att det blir en grymmmm vecka! Har en hel del på programmet; massa träning, shopping med Malin & Emilia, en resa till Emelie, en dag med Åsa m.m.m.m. ;) Men det återkommer jag till!

Nu ska jag gå och förbereda mig för kvällen (mest mentalt haha) :)
Ha ett galet bra lov!
Potatismalin

2 kommentarer

Elisen fisen :D

30 Oct 2010 15:06

Sv: Min vecka har vart kanoners, fast har inte kunnat träna för att min hals är knäpp...



Kul med spökvandring!!:D Jag har inte ens kännt av att det är haloween här xD vilken månad fyller du i?? <33

Potatismalin

30 Oct 2010 20:15

Usch då :/ Krya på dig nu när det är lov och allt!



Ja det är riktigt kul :) Haha nä det är inte så stort i Sverige ju, det är lite synd faktiskt för det är en kul tradition tycker jag! Jag fyller år 20:e december ;) Du då?

Kommentera

Publiceras ej