Godkväll!

Lördagkväll = najs! :D
Min fredagskväll igår var också najs. Spökvandringen var mysig med trevligt folk. Dock var den kanske inte så  läskig i år men den var riktigt välgjord med en bra story! Det läskigaste var nästan att se på när Louise skjutsade Karl till bussen efteråt haha! :P

Idag började jag med att sova läääänge. Gilla :) Sen var jag, mamma & Anna och fikade med Paula och Hedda på Nockes. Det var riktigt gott och mysigt! :) Bra start på lovet sådär. Sen hjälpte jag Anna med att dela ut reklamen. Nu ikväll var jag och Louise ute på ett långpass på cykel. Det där med att cykla är väl inte riktigt min grej men det gick riktigt bra :) Ut till Vallehemmet och tillbaka cyklade vi, hem över Sommarland, och det tog ca 60 minuter plus lite uppvärmning och nercykling (haha kul ord). Lär ha träningsvärk imorgon!

Några foton från idag (tagna med iPhonen)

Mitt fika... Mmmmm.... ;)


Hedda med sin enoooorma chokladboll haha :)


Anna in action med reklamen!


Nu ska jag njuta av kvällen och se om det finns något skoj på tv :)
Måste bara tillägga att det är dåligt att man inte kan blogga från iPhonen... Eller kan man det? Jag har inte lyckats iaf :(
Ha det bra!
Potatismalin

6 kommentarer

Emma

31 Oct 2010 07:48

Åh, nu blev jag hungrig ._. Och jo, jag tror man kan blogga från iPhonen men fråga mig inte hur 8)

Victoria

31 Oct 2010 10:18

Tack så mycket! :) Hoppas du haft en bra helg :D

malin

31 Oct 2010 11:01

malin säg inte att det är kaffe i koppen, snälla.

Lojsss

31 Oct 2010 17:08

Ååå underbart att få sova länge!!

Sv: Jag fyller den 16 november ;)

Emelie

31 Oct 2010 17:17

Klart man kan blogga via Iphone men har ingen aning om hur man gör xD KRAM <3

Potatis-Malin

31 Oct 2010 22:23

Emma - Hihi ursäkta mig :] Och ja jag håller med om att man borde kunna det men fattar noll hur!



Victoria - Tack, det har jag :)



Malin - Ehhh... Jo faktiskt ;) Hehe!



Elise - Jaa helt underbart :D Okej det är ju snart!



Emelie - Jo jag känner också det men det funkar inte på det "vanliga sättet" iaf :/

Kommentera

Publiceras ej