Tjoflöjt!

Veckans bästa dag... Fredag! :)
Har hittills hunnit med skolan, Musikskolan och en fika på stan. Yeah :D
Resten av kvällen blir det bara att softa framför TV:n och tagga för imorgon när det är dags för tävling igen :) Och inte vilken tävling som helst, första stadsloppet för i år närmare bestämt. Lerumsloppet, damer 10 km är det som gäller. Skojsgt värre :) Och så på kvällen är det ju Valborg så då ska jag ha det trevligt med Louise och kanske någon mer.
-
Aja, mer om det någon annan dag. Nu ska jag kolla facebook :) Känner förresten att jag varit lite dålig på att skriva/visa vad jag köpte på Teneriffa. Därför ska ni få bild på en av tröjorna jag köpte eftersom jag hade på mig den idag :)





Najs va? :) Hehe. Kostade typ 120 svenska kronor eller något. På Stradivarius (var typ som Gina Tricot). Mer grejer jag köpte kommer väl upp allt eftersom :) Men på bilden ser ni iaf en sak till... Nämligen mitt ascoola iPhoneskal (eller heter det så när det är sån där gummigrej? överdrag känns rättare) med sån där apa på :) Prutade ner den 4 euro dessutom så blev dryga 50-60 svenska kronor. Sånt gillar jag! :)

Ha en bra fredagskväll!

3 kommentarer

Louise

29 Apr 2011 20:14

Superfin, både tröjan och apskalet:D

Emelie Knutsson

29 Apr 2011 20:38

Den toppen var jättefin Malin! Hmm, man kanske skulle åka ner till Teneriffa och shoppa lite kanske.. eller vad tycker du? Fanns det mycket fina kläder? :)

Victoria

30 Apr 2011 13:41

Sv: Tack så mycket :D

Håller tummarna att det är någon som hoppar av så du får jobbet! :)



Kommentera

Publiceras ej