Hejsan!

Har inte tid att starta datorn, och har ändå inga bilder från dagen att bjuda på. Men blir ändå lite mobilblogg för vill ju berätta om tävlingen :) Den gick nämligen riktigt bra. Jag körde på rätt hårt från början och passerade halvvägs på ca 19.50. Men där kom det jag inte var beredd på: Värsta uppförsbacken! Och den bara fortsatte och fortsatte och fortsatte! Smart jag är som inte läser banprofilen va? :) Benen dog typ varje steg och kändes som att jag joggade. MEN jag gav mig i den på att kämpa och tog kilometer för kilometer plus roade mig med att räkna steg. Så, glad och utmattad, kom jag i mål som sexa (av 187 stycken! snacka om populär stadslopp) på den fina tiden 40:22. Nöjd :)

Men nu ska jag fixa iordning och bege mig på grillmys. Återkommer imorgon med mer babbel antar jag :)
Ha en fin Valborgsmässoafton!

2 kommentarer

Emelie Knutsson

30 Apr 2011 21:49

Grattis till sjätteplatsen! Vart var det för någonstans du var och tävlade? :)

Anders Carlsson

01 May 2011 13:25

Starkt Malin. Ser ut att bli en fin säsong för dig.

Kommentera

Publiceras ej