Hejsvejs!

Ja, hela denna veckan är ju som sagt lite spårad. Lever inte direkt i nuet så att säga :) Men just nu befinner jag mig i alla fall hemma hos momor & morfar, så mycket vet jag haha. Skoldagen har varit bra, mellan 07.30 - 14.05 så ganska kort dag. Har även hunnit med massa olika ärenden inför helgen (hämtat tågbiljett, lämnat in ledighetslapp, fixat hemresan osv) så det känns bra. Allt känns bra just nu. Yes :)
-

Kom på att jag inte skrivit så mycket om helgen direkt. Hur som helst - den var grym! Vi bodde på världens mysigaste camping :) Fast där var vi ju inte så jättemycket, det mesta av dagarna var vi ju på friidrottsarenan! På fredagen sprang jag ju då 2000 m hinder. Det var grymt blåsigt men jag lyckades ändå kämpa mig runt på 7.32 och det gav mig en silvermedalj! Tjohej :) Sen på lördagen sprang jag 1500 m. Det gick riktigt dåligt... Eller ja, det gick jättelångsamt i början och sen låg jag för långt bak när täten stack. Så jag tog mig bara imål, på 5.01 och en sjundeplats. Var dock inte jättetrött för sparade mig lite för söndagen. Då var det nämligen 3000 m :) Även där gick det långsamt första varven och sen skruvades farten upp rejält. Jag kämpade på och kom imål som femma på 10.41 :) Även om jag vet att jag kan mer är jag nöjd, det var ju ändå tredje loppet på tre dagar ;)

Här får jag min medalj efter hinderloppet :)


Sådär, nu har ni (som bryr er) fått information om min helg ;) Ni andra har väl bara fått trötta ögon. Hehe. Har fått lite kort av Louise från helgen som jag har hemma så kan slänga in några senare idag eller imorgon :) Nu ska jag i alla fall snart ta mig hemmåt för att sticka ut på ett träningspass. Dags att kötta de sista intervallerna innan helgen! Sedan ska jag börja packa. Kan ju ta en stund för mig om man säger så...

Ha en fin onsdagseftermiddag/kväll!


1 kommentarer

Åsa

31 Aug 2011 21:14

Grattis igen till silvret.

Och lycka till i helgen<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej