Hej hej!


Okej, håll i er nu...
-
-

JAG SKA VARA MED PÅ NORDISKA JUNIORLANDSKAMPEN I HELGEN!!! :) :) :)
-
-

Helt. Och. Hållet. Galet.
-
-

Trots min teknik i vattengravarna ;)
(Notera bara att det här är slutvarvet, i början ser det väl lite bättre ut iaf...)


Japp, nu vet ni orsaken till min lycka. På fredag bär det av mot Köpenhamn med juniorlandslaget och sedan på söndag är det dags att köra 2000 m hinder. Tänk, bo på hotell och leva friidrott en hel helg. NAJS :)

Dagen idag har dock inte varit riktigt lika toppen. Allt har krånglat ungefär. Skulle få ut min dator men det blev inget med det, och sedan hade jag huvudvärk och allt var bara jobbigt! Men var bara tänka på helgen så blev det bättre :) Sedan efter skolan har jag klippt gräs och bokat tågbiljetter osv.

Som sagt, galet.

Pusshej!

2 kommentarer

Åsa

30 Aug 2011 23:44

Grattis Malin:)

Malin

31 Aug 2011 15:54

Tack Åsa :) <3

Kommentera

Publiceras ej