Haaaaaaaaj! :D

Idag är det onsdag... Tror jag? Haha, blir helt veckovild av att ha lov. Min dag har varit mest bra, och lite jobbig. Har ju en grej på gång. Men det får vänta lite här :) En annan sak jag gjort idag är också att jag varit på banken med mamma för att få lite information om hur det funkar nu när jag är myndig med mina konton och så. Sen var jag och köpte en almanacka för nästa år också så jag kan ha stenkoll på livet även då! ;)
-

Fick en jättestor pärm på banken för "Viktiga papper". Haha vadå vuxet? ;)


Nu ikväll har jag tränat ett mumsigt intervallpass och sen sett på TV - Berg flyttar in! :) Nu kollar jag på filmen "Grabben i graven bredvid". Den verkar bra, fast jag missade början eftersom TV:n hackade massa (den är jättedum!). 

Imorgon ska jag till Skövde och träffa Åsa! :) Och sen ska jag ha körlektion också. Blir riktigt bra! Måste även packa inför helgen... ÅH TAGGA! :D

Ha det bäst!
Kramis :)

Kommentera

Publiceras ej