Godkväll!

Ja, nu är det söndag kväll och helgen är snart över. Min söndag har varit kanonbra den med i alla fall :) Har fått mycket gjort; sålt GP, bakat, pluggat, sökt sommarjobb, tränat och lite annat. Najs :) Träningen var en riktigt bra avslutning på en bra träningsvecka: 6 x 3 minuter med lite distans. Har avklarat närmare 7 mil denna veckan så det är tummen upp på det. Tummen upp på allt känns det som just nu, weii allt är underbart just nu! :D

Lite foton från när jag bakade: 





Haha så här såg den ut när den kom ut ugnen, mumsigt?




Mmmm, säger bara stackars er som inte kommer till min konsert på onsdag ;)


Yesbox, tror det blir riktigt gott det (eller jag vet) till min konsert. 18.30 på Musikskolan på onsdag håller jag den för er som missat det och så efteråt blir det fika i form av såna här läckerheter. Tagga.

Nu ska jag plugga lite för engelskaprovet imorgon. Ska avsluta veckan på det bästa sätt som går också: Med en seeeeeeeemlaaaa. Har varit väldigt onyttig denna helgen känner jag med fika mest hela tiden. Hmm, så kan det gå - tur att man är löpare ;)

Pusshej
Potatismalin

Kommentera

Publiceras ej