Godkväll!

Jag hoppas ni läsare har haft en bra lördag :) Det har jag haft i alla fall!

Började dagen med att sova ut till ungefär halv tio. Hääääärligt! Fast det känns lite konstigt för det är ju ungefär den tiden som jag börjar bli sugen på lunch på skoldagarna, och på helgerna äter man frukost då... Hmm.
Efter frukosten bar det av till Skövde (för ovanlighetens skull) med familjen och kika i affärer på Elins esplanad. Köpte en blus på Gina Tricot för halva mitt presentkort så fick något för att jag åkte dit i alla fall ;) Åt en jättegod kycklingsallad på Prima också. Mmm!
Sen när vi åkte hem så släppte de andra av mig i Varnhem och så sprang jag därifrån och hem, plus en extra sväng runt stan. Var lagom kul att det var motvind nästan hela vägen men annars kändes det jättebra och jag blev knappt trött!! Kan bero på att jag för första gången testade att ta en energibar efter halva vägen, det kommer jag nog göra om. Fick lite ont i magen efter den men man vänjer sig väl vid att äta under träningen antar jag ;) Hoppas jag kanske var bättre ordval.

Här kommer en bildbomb från dagen ;)

Denna köpte jag :)


Lunch! Så gott var det, fast hur jag än pressade fick jag inte i mig allt :( Men rekommenderas starkt!


Min energibar jag åt under träningen. Smakade tuggummi (men det behöver inte vara negativt, jag gillar tuggummi - alltså var den god).


Måste bara visa att jag har allra bästa appen till min iPhone. RunKeeper heter den, är 100% gratis (fast det finns en betalverision tror jag) och den visar exakt hur långt man har sprungit, vart man har sprungit och vilken medelfart man hållt varje minut under träningen. Sjukt bra!


Lördagsmys till ikväll (om jag lyckas undvika att äta upp den tills dess såklart). Gott!


Nu ska jag äta upp allt jag hittar (haha, blir alltid så hungrig efter långpass) och klockan åtta ska jag se på finalen i Fångarna på fortet. Heja skidlandslaget! Annars blir det bara en lugn kväll, svårt att orka med något mer efter ett sådant träningspass. Imorgon ska jag bland annat baka kakor tills på onsdag, najs! Och så träna och plugga. Får väl se vad som händer mer :)

Pusshej
Potatismalin

3 kommentarer

Emelie

30 Jan 2011 09:28

Vad fin tjöja du fått tag i! Passar dig perfekt ju! :) Låter som du har haft en ovanligt bra lördag! Kram på dig <3

Malin

30 Jan 2011 21:07

sv: taaaaaaack :D det har jag, det enda som fattades var ju du ;) kraaam <3

Emelie

30 Jan 2011 21:52

Söt du är då! ^^ <3

Kommentera

Publiceras ej