Hej hopp i värmen!

Galet bra sommarväder idag alltså, äntligen! :)

Har spenderat hela dagen med fina Louise. Vi tog bussen ut till Skogshyddan där vi badade (eller ja... två snabba snabba dopp, men ändå badade liksom!), slappade, åt massa mums och spelade minigolf. Härlig dag med andra ord, även om jag blev rätt röd på ryggen & förlorade minigolfen.
-

Tog inte så många bilder men här är två iaf :)

Underbara Louise!


Jag spelar minigolf. Visst ser det grymt stabilt ut? Hehe :)


Efter att vi varit där åkte vi in till Lidköping och kikade i lite affärer. Louise köpte en jättefin klänning! Sen missade vi bussen hem precis så vi fick sitta på Rese lite och vänta på nästa, men det är ju mysigt i rätt sällskap det också ;)

Nu håller jag på att kika lite på friidrotten som är på TV. Sollentuna GP, den arenan har jag bra minnen från ;) Imorgon har jag inga planer alls så får se lite vad som händer.

Ha en fin kväll! 

1 kommentarer

Victoria

28 Jun 2011 20:52

Fortumspelen heter tävlingen, ska springa 1500m :)



kramar

Kommentera

Publiceras ej