Hejsan!

Har haft en skön ledig dag idag :) Under förmiddagen var nog det enda vettiga jag egentligen gjorde att träna. Körde lite snabba rusher för att få fart i benen inför morgondagens tävling och det gick bra :)
Sedan vid fyra-tiden tog jag i alla fall ordning i tillvaron och åkte ut till Vingsjön och svalkade av mig lite :) Övningskörde både dit och hem, var väldigt länge sedan så vet inte riktigt hur det gick, blev en del motorstopp. Men men, så länge jag inte krockar så ;)
-

Anna ville inte bada men hon hade lite kul med kameran, så här får ni lite foton från dagens dopp!

Haha gillar denna bilden, lite kallt eller? ;)


Men jag kom i...


... Och inte så lite heller ;)


Hopp!


Men nu ska jag käka och se klart på Twilight :) Vi höres imorgon då de enda planerna jag har är för kvällen då det som sagt är tävling! 1500 m i Sävedalen :) Fast starten är inte förrän sent så kan hända jag sticker in med något litet inlägg.

Ha det gött!

Kommentera

Publiceras ej