Hejsan!

Jobbig dag träningsmässigt. Punkt.

Började dagen med ett simpass på specialidrotten. Massa roliga saker som bensparks-intervaller, längder med styrka mellan osv. stod på programmet. Hög puls & mjölksyra var bara förnamnet. Mumsigt! Sedan var det i alla fall dags för frukost i caféterian. :) Och sen hade vi programdag med roliga lekar och pizza i matsalen. Låter väl som en helt okej skoldag?

Så här såg väl jag ut... Typ... Hehe :)


Sen begav jag mig till LivingRoom och tränade. Var där i över två timmar, tiden går fort när man har kul! ;) Körde först 4 km snabbdistans på bandet men eftersom vaden fortfarande inte är 100% så fick det räcka med det så sedan körde jag styrka. Efter 30 minuters aktiv tid var jag helt slut. Kommer ha träningsvärk överallt imorgon! Främst magen som jag köttade på som aldrig förr! Det gillas :)

Nu ska jag plugga matte. Prov på fredag - yeah!
Ha en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej