Hejsvejs!

Åh. Nu börjar det kännas att det där mer körkort är på riktigt, kolla bara vad jag fick hem i brevlådan idag! :')



Därför har jag ägnat min eftermiddag åt att sitta hemma hos mormor & morfar och skumma igenom den till en kopp kaffe. Kanske inte det mest idealiska med tanke på att det är typ 30 grader ute (?!) men jag orkar verkligen inte befinna mig ute i solgasset mer än nödvändigt just nu, soleksem och solstingeling here I come!
Men det är verkligen underbart att det är varmt och skönt, hoppas det hänger i nu! Allt blir så mycket enklare och roligare :) Och på idrotten idag var vi ute - gilla!

NU däremot ska jag strax bege mig för att möta upp två fina tjejer och gå på någon välgörenhetgrejs på Katedral. Vet inte riktigt vad det är så är bättre jag uttalar mig om det efteråt. Mysigt lär det bli iaf :)

Puss!


p.s, Rubriken är ett internt skämt oss Istrumare mellan. Höhö!

1 kommentarer

Emelie Knutsson

31 May 2011 18:51

Har du beställt den via någon hemsida eller via din trafikskola? Jag vill också ha en sådan bok men jag får det när jag börjar trafikskolan tror jag. :)

Kommentera

Publiceras ej