Hej hopp!

Sitter och lyssnar runt lite på Spotify. Har sorterat min spellista med artisterna i bokstavsordning och håller just nu på att lägga till låtar från Eurovision :) Vad skulle man göra utan musik?

Hade för övrigt en väldigt ansträngande skoldag idag. Totalt typ femton minuters lektion? Och det enda vi gjorde då var att få tillbaka matte nationella. Sånt känns ju värt :) Men eftersom jag inte gillar att slösa bort en hel dag så där på ingenting passade jag på att göra lite annat när jag ändå var i Skövde. Så jag:
-
1. Gjorde min svenskaläxa (tog typ tjugo minuter) så nu är den ur världen för ett tag :)
-
2. Åt skollunch - pastasååås! Den som inte smakat fattar nog inte hur underbart god den är! Skulle kunna äta den varje dag resten av mitt liv. Eller kanske inte, men typ :)
-
3. Biffade mig lite på gymmet. Körde lite bålstyrka och från uthållighetsprogrammet. Jobbigt var det, och speciellt eftersom jag fortfarande tycker det känns som att alla gloooor. Föredrar att göra något jag kan, alltså springa, men styrka behövs ju det med ;)
-
4. Träffade Louise och babblade så länge med henne att jag missade min buss. Men som tur är finns det ju massa bussar, men bara en Louise <3 

Hejsan, gammal bild!


Nu har jag precis ätit mellis också. Äggfralla och vaniljyoghurt plus naturligtvis KAFFE. Börjar visst bli lite beroende, oops hehe jag som lovat att inte bli det. Man blir vad man äter, och dricker, som sagt. 

Nej nu börjar jag bli sådär oseriös igen känner jag. Men vad vill ni egentligen att jag ska skriva om? :) Lämna en kommentar vetja. Nu ska jag däremot fixa iordning inför kvällens träning med klubben. Ingen tränare så jag ska ha hand om den i Petersburg :) Har smidit massa onda planer så lär bli en tuff kväll alla oskyldiga friidrottare, moahaha. Näe, men det ska bli skoj - jag lovar :D 

Ha det så bra! Och lämna gärna en kommentar om vad ni vill läsa om :)
  

Kommentera

Publiceras ej