Godkväll!

Har precis tryckt i mig lite varma mackor och yoghurt efter att varit ute på en distans. 40 min runt större delarna av stan satt som en smäck en tisdagskväll! :) Älskar att springa runt på känsla och svänga in spontant på gator lite här och där. Sen gillar jag förstås att springa förbestämda varv också, när man bara kan koppla bort hjärnan och slippa tänka så mycket på hur länge till man ska springa osv. men det bästa är helt klart att kombinera bägge två i sina veckor! :D

Annars idag har det varit full rulle. Skola, körskolan (gick rätt så bra, kul kul), en sväng hos mormor & morfar, storband på Musikskolan och sedan träning. Nu ska jag se på TV och plugga lite hade jag tänkt :) Måste även packa väskan för imorgon blir det träning med Saik efter skolan, måste med andra ord ha med massor av matsäck och grejer!
-

På tal om ingenting hittade jag en rolig bild idag när jag kollade upp inbjudan till Inomhus DM... En bild på mig och Frida från förra året (eller tekniskt sett detta året...), från våran spurtduell! Haha, jag ser jätterolig ut! Är det inte så där de stora sprintstjärnorna brukar göra? Kolla åt vänster på den där stora tavlan? "Det är jag och Bolt"... ;)



Nepp, end of babbel. Nu ska jag göra lite nytta. Varför inte pastasallad? Yep.

Sov gott!

1 kommentarer

Frida

30 Nov 2011 13:05

Haha, snygg bild! vi är ju såna grymma spurtare båsa två, så de va en tuff duell;)

Kommentera

Publiceras ej