Hopp och hej!! :)

Det händer mycket nu! Eller inte just nu kanske för nu sitter jag framför TV:n med resten av familjen och ser på "Pengarna på bordet" :) Kul program!
Idag har jag varit i skolan, varit hemma & mellanlandat med Frankenstein och sedan tränat. Vi har nämligen sett Frankenstein på Svenskan i skolan, men jag var ju och halkkörde förra onsdagen och missade en lektion. Så då fick jag låna med mig filmen idag och se klart den. Usch! Den är verkligen äcklig. Men ändå bra! :) Så nu ska vi skriva en krönika om den, blir nog bra. Jag gillar att skriva :)

Söt han är lilla Frankensteinmonstret, eller hur? (;



Nej, nu ska jag se klart på TV och sen förbereda lite för imorgon. Har redovisningar på Naturkunskapen denna veckan, min grupp har om kolesterol. Så kanske bäst att kolla igenom det ifall vi har imorgon! :)

Och just det, träningen! Körde intervaller för första gången på typ tre veckor? Härligt :D Jag och Karl mosade intervaller i Petersburg och det kändes riktigt bra! Tjohej!

Sov gott! (Hoppas ni inte drömmer mardrömmar om fotot haha)

Kommentera

Publiceras ej