Tjolahopp! :)

En trött Malin här, ska bara skriva lite snabbt innan jag somnar :)

Vi har i alla fall tillbringat så gott som hela dagen i Göteborg. Åkte vid tio och kom fram lite efter tolv (det var något elproblem så tåget stod stilla typ en halvtimme någonstans vid Alingsås). Sen hade vi sån tur att vi fick åka med Karl och hans föräldrar hem så vi var hemma vid halv tio istället för lite efter elva som planerat. TACK!! :)

I Göteborg så började vi med att kika i lite affärer, Johanna köpte ett linne och en mössa. Snygga grejer på en snygg person! Sedan åt vi kinabuffé; nudlar, ris, friterad kyckling osv... Mumssss :) Rullade nästan därifrån. Sedan ägnade vi eftermiddagen åt att titta i lite fler affärer, jag drack en kaffe på McDonald's och vi bytte om på toaletten i Nordstan. Efter det tog vi bussen ut mot Härlanda Tjärn där det var träning med Saik! Körde ett grymt jobbigt, roligt, lerigt och blött pass i form av gräsintervaller: 6-5-4-3-2-1 min.
Hej. Jag. Är. Helt. Färdig. Efter. Hälften. Typ. Men. Det. Gick. Riktigt. Bra. Ändå. Och. Jag. Blir. Ännu. Mer. Arg. På. Loppet. I. Lördags. (Men det loppet ska jag inte älta mer är det bestämt nu!)

Efter allt geggande (jag såg ut som om jag badat i lera ungefär) så joggade vi bort till den där skolan och köttade styrka. Uah, sjukt jobbigt. Jag kommer ha träningsvärk i hela kroppen imorgon, inklusive håret. Nä, förlåt. Dålig humor på kvällskvisten, nämnde jag att jag är trött?
-

Nu blir det lite foton! :)

Här sitter Johanna med maten. Notera pinnarna - vi lärde oss nämligen att äta med såna idag! Yeah.


MUMS! (Min första portion)


Precis när jag fotade så tog Johanna tag i min kaffekopp... Sugen?


Johanna köpte även tuggumi så nu kommer hon bli smartare, snyggare, snabbare, starkare och allt vad det nu var. Lycka till säger jag bara!


Nä nu ska jag borsta tänderna, byta om och skriva träningsdagbok. Sedan ska jag lägga mig på kudden och sovasovasovasova. Sovmorgon imorgon jao :) Sedan ska vi även träna och bowla. Najs.

Sov gott!
Puss & Kram :)

1 kommentarer

Johanna Busk

31 Oct 2011 23:39

haha träningsvärk i håret kommer jag nog inte ha. men resten av kroppen.

plus detta

1. nej jag va inte sugen på kaffe ville bara se hur den där lappen du senare tog bort såg ut.

2. jag köpte mössan andra varvet när vi kollade i butiker(men de va blahablaha fakta)

3. jag sa till dig agtt de va allingsås (hörde de på tåget så va inte jag själv som viste de)

4. jag kommer typdligen enbart bli smartare av tugguminna. dem andra kunde man bli snygg av(en av dem) och stark eller var de snabb av. eh strunt samma. nu kommer jag bli einstain.

pöss och kram skumbanan

Kommentera

Publiceras ej