Hejsan!

Sitter i skolan och jobbar. Om en dryg timma är det dags för lunch - jag är vrålhungrig! Men det är strömming idag så det är ju gott :) Najs.
-

Orkade aldrig skriva något mer igår för jag var helt och hållet slut efter träningen. Haha. Körde 9x2 min med joggvila och det var så sjuuukt jobbigt. Men det gick bra :) Men sen snurrade det lite hela kvällen sen, hehe. På tal om att vara trött och sådär så hade fotona från Lidingöloppet kommit nu. Jag såg ju mer eller mindre knäpp ut på de flesta, inget inköp här med andra ord :P



 



Hmm. Jaja nu ska jag fortsätta att arbeta. Vi hörs!
Puss!



1 kommentarer

Johanna Busk

29 Sep 2011 10:31

Första bilden=look at me everyone :)!!

Andra bilden= ända in i mål. Ska inte vända mig om kom igen nu Malin

Tredje bilden= är de någon här bakom?



Något som e snygg med dem två sista bilderna är i alla fall dem supersnygga skorna :)

Kommentera

Publiceras ej