Hejsan!

Ligger ensam på hotellrummet och äter nötter & ser på TV. Lite tråkigt för nästan alla de andra är iväg på bio men eftersom jag ska upp och hoppa tidigt imorgon så kan jag inte följa med. Så jag får ligga här och chilla istället. Jaja, kunde varit värre ;)

Dagen har varit bra! Började med en riktigt smaskig hotellfrukost och sedan iväg till arenan för att träna lite lätt. Jogg och stegringslopp, najs! :) Sedan tillbaka för dusch och lunch innan det var tillbaka för att HEJA HEJA HEJA på de andra. Och det gick ruskigt bra, massor av medaljer till SAIK. Gilla! :)
-

Den här prisutdelningen var snygg: Lagtävlingen i F16/F17. Som ni ser är 2/3 av medaljerna SAIK:s! :D


Här är en bild på alla SAIK-tjejer som tävlade idag! Killarna hann jag aldrig ta kort på ;)


Nu så ska jag kolla vidare på TV, sen ska jag lägga mig och ladda för imorgon 11.00 är det min tur att springa! SÅ HIMLA KUL SKA DET BLI OCH SÅ HIMLA TAGGAD ÄR JAG :) Men innan dess så ska jag ju dessutom avnjuta en hotellfrukost! Med andra ord tidig uppgång för att kunna äta en massor och sedan ladda klart. NAJS.

Ha en bra lördagskväll!
KRAM

Kommentera

Publiceras ej