Hejsan!
 
Efter en lång dag så sitter jag nu här i mitt rum i Sävedalen och är redo för första introduktionsdagen till högskolan imorgon! Känns bra, jag är redo! :)
 
 
I alla fall så har jag ju faktiskt börjat dagen hemma i mitt älskade Skara! :) Där bjöds det på träning, packning, lunch och gräsklippning hos mormor & morfar. Sen så när mamma kom hem från jobbet så åkte vi iväg hit. Vi stannade och storhandlade på vägen, skönt att få lite hjälp med det av en expert liksom ;)
 
Sen så bjöds det på fika och inpackning i rummet innan jag och mamma begav oss och åt middag på en pizzeria (dock så åt jag pasta, men ändå). Mysigt! Sen så åkte hon hem igen och jag gick tillbaka hit. Har spenderat kvällen med att se på Robinsson på TV4-Play och göra rummet hemtrevligt :) Nu ska jag snart sova. Imorgon händer det nämligen två spännande, roliga saker: Först 2 timmars introduktion till utbildningen och sen på kvällen är det faktiskt tävling, 800 m är det som gäller. Ska bli kul - både och :D
 
NU KÖR VI!
Dags för ett nytt kapitel i livet! "Bo inneboende och studera på högskolan"-kapitlet!
 
PUSS & KRAM
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej