TJOHO!
 
TISDAG. Min sista lediga heldag i Skara för imorgon eftermiddag bär det av på riktigt mot mitt rum i Sävedalen! Kommer ju komma hem typ varenda helg men då har ju skolan börjat så det räknas ju inte riktigt på samma sätt ändå.
 
I alla fall har denna dag varit väldigt bra! Hade ingenting att göra på förmiddagen så jag åkte till badhuset och simmade, skönt och välbehövligt! Simmade 3x500 m och det kanske inte låter så jättemycket, men med tanke på att jag inte är särskilt bra på att simma har jag varit grymt nöjd över mig själv resten av dagen :) Sen så passade jag på att åka hem till farmor när jag ändå var där uppe, blev bjuden på god lunch och massor av kortspel. Mysigt :)
 
Resten av dagen ägnades åt systermys med Anna. Mötte upp henne när hon slutat skolan och så bjöd hon mig på fika på Nockes :) Åt en underbar hallonpaj med vaniljsås. MUMS!
 
Fina Anna!
 
...Och en mindre fin bild på mig, hehe.
 
Sen gick vi hem och såg på film, nämligen HUNGERSPELEN. Det var det som jag köpte i söndags (Malin nu vet du äntligen vad det var och kan slappna av! Haha). Jag läste nämligen ut den sista boken igår så nu kunde jag äntligen tänka mig att se den första filmen! (För övrigt sjukt, sjukt, sjukt bra bokserie! LÄS DEN!). Filmen var inte lika bra som boken, men den var verkligen bra! Så se den, men som sagt - läs boken först! :D
 
Nu ska jag packa lite till och sedan sova så att jag hinner med lite saker imorgon också innan det bär av mot rummet!
 
KRAM

Kommentera

Publiceras ej