Heeeeeej!

Åker tåg och befinner mig någonstans mellan Falköping och Skövde. Snart framme i Skövde och då blir det byte till buss och hemfärd. Längtar efter min säng, ååååh. Vi ska ha en trevlig natt!! ;)

På tal om att ha en trevlig natt så är det ju 100 dagar kvar till studenten idag! Hoppas alla som är ute och firar nu får en rolig kväll och natt :) Känns helt sjukt egentligen, 100 dagar är ju ingenting! Speciellt inte med allt som händer under våren med läxor, träningar, tävlingar och konserter. Kommer bara rusa förbi! Skrämmande men kul, jag ser fram mot framtiden! ;)



Varför är inte jag ute och firar då? Jo, för idag efter skolan (som förövrigt var en bra dag och bland annat innehöll ett specialidrottspass och ett svenskatal - som gick bra, jag är nöjd!) begav jag mig till Göteborg. Mötte även Emilia, Alice och Ebba på tåget. Så mycket som vi skrattade på vägen upp alltså... Haha :) Träningen sedan bestod av riktigt jobbiga intervaller, är helt slut! Men det är ju najs! :D 

Nu måste jag plugga vidare. Imorgon 08.00 ska jag, istället för min underbart härliga enda sovmorgon, ha historiaprovet som jag missade när jag var ledig i fredags. Tungt att missa en sovmorgon, men blir skönt att ha det gjort! :)

KRAM! 

Kommentera

Publiceras ej