Tjao!

Tisdag idag, najs :) Har haft en bra dag, har varit väldigt flummig (trött kanske..?) och skrattat mig igenom dagen. Det gillas oavsett orsak! :) Avverkade en del lektioner i skolan (bland annat klasstidsfika, mums!) och sedan häng hos mormor & morfar innan det var träningsdags! Blev ett distanspass och lite övermodig som jag var bestämde jag mig för att ta ett varv på femman. Det var... mörkt! Men ändå mysigt! :) Hade man inte behövt vara så rädd för att trampa snett och så hade jag gärna kört fler skogspass i mörker!

Nu ikväll har jag kollat reprisen av Gladiatorerna på TV4 Play och fixat det sista som behövde fixas från helgen. Har även förberett mig lite för imorgon och pluggat. Har riktigt mycket plugg nu, men är bara att avverka en sak i taget och ge sig själv en fet high-five när man klarat av något! :D
-

HIGH-FIVE :D


Imorgon är det 100 dagar till studenten!! Och det ska firas med ett mumsigt intervallpass i Göteborg! :) Hade varit kul att fira med klassen såklart men alla pass jag kan få till i Göteborg är viktiga, och nu efter helgen är jag så himla motiverad att träna på. Så det går först! Får väl fira med en god pastasallad på tåget hem, hehe!

Sov gott!
PUSS & KRAM

Kommentera

Publiceras ej