Tjo!
 
Har varit en fullproppad men rolig helg! Tänkte bara sammanfatta den lite snabbt för har inte riktigt tid att blogga egentligen ;)
 
Igår var jag i Uddevalla hela dagen. Jennica mötte upp mig på stationen (eller ja, det var lite kaos för det fanns tydligen två stationer... Men vi hittade varandra till slut, haha) och åkte och åt lunch. Sen åkte vi bort till arenan där det var Bohusspelen. Jag sprang 3000 m och det gick bra, jag kom tvåa på 10.45. Kändes riktigt bra! :) Sen åkte vi och tog en fika på Pressbyrån innan jag åkte hem. När jag kom hem så hämtade jag pizza som Anna hade beställt och så hade vi en riktig systermyskväll i TV-soffan med pizza och godis. MYSIGT!
 
Här är några bilder från loppet:
 
 
Haha tycker denna var jätterolig, ser ut som han gör segertecken ju! Hahahah :)
 
 
Yeah ;)
 
 
Och så en från kvällen :)
 
 
Idag blev det sovmorgon följt av ett styrkepass. Sen så kom Louise hit och vi lagade supergod lunch, spelade spel och såg på OS. Kanondag! :) Nu ikväll har jag varit ute på ett distanspass och just nu sitter jag och ser på Solsidan och ska äta mat. Sen är det dags att sova för att ladda upp för den tredje jobbveckan! Japp!
 
KRAM!
 

Kommentera

Publiceras ej