Tjao!
 
Sitter i soffan och halvsover... Dags att sova snart med andra ord! Tidiga osociala fredagskvällar blir melodin när man är uppe och hoppar redan klockan fem, hehe. I alla fall har det varit en dag med full rulle! Jobb ca 06.00-15.00, sen iväg och klippa gräs, åka och dricka kaffe hos mormor & morfar, hem och träna lätt och sen fredagsmys! Jag och Anna är ensamma hemma så det blev självklart tacos! MUMS!
 
Förresten så lånade jag bilen av mormor & morfar så att jag kunde börja redan klockan sex (det finns ingen buss så tidigt). Och för att kunna parkera fick jag ett parkeringstillstånd. DET om något måste väl vara vuxenpoäng?
 
Men nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag sova ut ordentligt och sen bär det av till Uddevalla för att tävla på Bohusspelen! Ska springa 3000 m och det ska bli grymt kul :) Jennica ska dit och kolla eftersom de är i deras sommarstuga så kommer garanterat bli en trevlig eftermiddag med henne! :)
 
Sov gott!
KRAM
 
Skulle ladda upp en bild men det krånglade... Får bli exra många från loppet imorgon istället!

Kommentera

Publiceras ej