Hejsan!
 
Yes, nu är jag hemma igen! För er som inte vet har jag varit en vecka (kom hem igår) på Karpathos, en ö i Grekland! Ville dock hålla det lite hemligt på internet för att inte bättra på oddsen för inbrott (mormor har skrämt upp mig, hehe).
 
Det har varit en helt underbar vecka! :) Nästan lite sådär för varmt, grymt soligt och jättefin liten mysig ö! Dagarna såg ut ungefär likadana ut; vi sov länge och åt en lugn frukost, sen gick vi en promenad och badade i havet, gick tillbaka till hotellrummet och åt lunch, sen tränade jag på eftermiddagen och på kvällen gick vi in till stan och tittade i affärer plus åt middag. Mys!!! :) En dag hyrde vi en bil och begav oss på utflykt i bergen, najs!
 
Något av det bästa var också att jag blev frisk! Äntligen! Efter 1,5 veckas halsont fanns det inget härligare än att bege sig ut och jogga! :) Så sen det blev många bra pass! Härligt! Dock så var det sjukt varmt och jobbigt så av den anledningen var det faktiskt lite skönt att komma hem ;) Men det var nog den enda anledningen också...
-
 
Nu blir det lite bildbomb! :)
 
Såhär spenderade jag mycket tid...
 
... Eller så här!
 
På Midsommarafton ordnade reseledarna midsommarfirande på stranden med dans runt midsommarstången, grillbuffé, fiskedamm och en 5-kamp. Jätteroligt och lite annorlunda kanske... ;) Plus att mitt lag vann 5-kampen!!!!! Haha.
 
Små grodorna i sanden! (Det var faktiskt sjukt jobbigt!)
 
Här gör jag äggstafett!
 
Hela familjen vid stången! ;)
 
En av stränderna vi var en hel del på!
 
En middag :) Jag testade olika grekiska maträtter och det var riktigt gott, speciellt spenatpaj kan jag rekomendera för er som får tillfälle att äta det!!! ;)
 
Jag & Anna utanför hotellet :)
 
Yeah!
 
Sista dagen blev det veckans bästa lunch... Egentligen skulle det bara vara lite fika men jag blev så proppmätt att jag höll mig mätt ända till middagen, haha!
 
Sådär, hoppas ni blev lite avundsjuka nu, heh ;) Vi hörs senare om lite mer uppdaterad uppdatering, svensk så att säga. Hehe!
 
Puss!
 
 

Kommentera

Publiceras ej