Hoppla!
 
Sitter/ligger i soffan (hehe, byter position hela tiden) och ser på Friidrotts EM :) Blandade svenska insatser, men är för tillfället i alla fall sjukt imponerad av Moa Hjelmer och Philip Nossmy. Grymt! Har tidigare idag varit och klippt gräs och sen gjort mina styrke/rörlighetsövningar. I eftermiddag väntar ett distanspass och sedan mer TV-tittande, en bra dag alltså! :)
 
Igår så började jag dagen med att rensa buskar. Ganska kul förutom att jag brände mig på ungefär hundratusen brännässlor, gjorde väldigt ont och stack i fingrarna och på händerna hela dagen. Jag hatar brännässlor!! Sen blev det en väldigt lugn dag fram till kvällen då jag och mamma åkte till Kvänum där det var Midnattsloppet. Förutom att jag träffade massa trevliga personer blev det dock ingen jätterolig upplevelse... Kändes rätt så bra i början men sen efter några kilometer tog jag helt slut och sista 5 km gick  på 23 min, ungefär i distanstempo med andra ord. Men, jag har ju nyligen varit sjuk i nästan två veckor så det finns ju en förklaring och jag får vara nöjd med att jag ens kunde vara med! Dessutom var det ju ett bra träningspass :) Efteråt mådde jag dock inget vidare, var alldeles snurrig, hade ont i magen och mådde illa så det blev raka vägen hem, äta och sova.
 
Muntrar upp mig med att kolla på bilderna från loppet förra året, då gick det riktigt bra :D
 
Men nu blev det en trevlig överraskning; ska träffa Louise en sväng :) Får skriva mer här senare!
 
Pusshej!

Kommentera

Publiceras ej