HEJSAN!

Fredag och påsklov! Behöver jag ens säga något mer? :) GRYMT! Kommer bli en helt underbar vecka, det är jag säker på. Har inte så jättemycket planerat men det jag har planerat är bara roliga saker alltihop! Och så kommer det klämmas in massa träning och annat najs förstås :) Kommer väl inte slå förra årets lov som spenderades på Teneriffa kanske, men det kommer bli bra ändå!
-

Dagen idag har inte heller varit särskilt tokig. I skolan var det projektarbetsdag hela dagen så det var vad vi slet med idag. Kom riktigt långt, inte mycket kvar nu! Sen så var det påskbord också, mums! ♥

I brist på intressantare bilder kommer här en på påskmaten! ;)



Hehe. Efter skolan har ett distanspass avklarats plus nästan två timmars vedbärning. Så nu är det med gott samvete jag slänger mig i TV-soffan och kikar på TV! :) Imorgon ska jag upp och hoppa tidigt för att åka till Trollhättan och springa Tif-terrängen. Ska bli grymt skoj! Och kvällen ska spenderas med bästa Louise, är det lov är det lika bra att starta det underbart liksom! :D

HA EN BRA FREDAGSKVÄLL!
KRAM


Kommentera

Publiceras ej