Tjoho!

En trött Malin sitter här och väntar på bussen i Falköping. Kommer att vara ett under om jag håller mig vaken hela vägen hem. Eller nej, det kommer det kanske inte vara för jag är sämst på att sova på bussar. Jag har kämpat de senaste tre åren med att kunna ta en smidig powernap till eller från skolan men bara lyckats en gång - den gången när jag inte hade kunnat somna på hela natten och var en vandrande zombie. I och för sig är det ganska stora likheter mellan mig och en vandrande zombie idag så vem vet - jag kanske lyckas? :)
-

Dagen har i alla fall varit bra! Kort skoldag och sedan var jag nere och köpte biljett till studentfesten! Wiho! :) Sen bar det av med tåget ner till Göteborg för träning med Saik. Ett jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt intervallpass var det idag. Men men, jag tog mig igenom det och om ungefär en timma är jag hemma hos min älskade säng! Jippey! :D Imorgon är en fullspäckad dag med massor att göra så det lär behövas sömn!

Förresten, jag måste bara ladda upp ett fotot på min muffins. HAHA JAG SKRATTAR FORTFARANDE NÄR JAG TÄNKER PÅ DET :) Gav den till Mikaela och hon sa att den var väldigt god. Bra det!



Nu ska jag snart gå ut till bussen och åka hemåt :) Najs! Ni får ha en fortsatt bra onsdag!

PUSS!

Kommentera

Publiceras ej