Hej!
 
Är grymt trött så ska strax slå ihop plugget och lägga mig för att sova. Tänkte bara kolla in läget lite här först :) Idag har jag börjat veckan bra! Först åkte jag in till skolan och pluggade på fömiddagen och sen efter lunch var det en föreläsning, på Svenska Mässan. Stort ställe och jobbig föreläsning, men ändå intressant! Därefter åkte jag tillbaka till skolan och pluggade lite till. Med andra ord en pluggig start på veckan, känns bra med tanke på att det är mitt livs första tentavecka!
 
Men sen blev det en roligare kväll! :) Jag mötte upp Louise och hennes kompisar Magnus och Ludvig på centalen, så gick vi och handlade lite och sen åkte vi hem till henne och lagade mat. Trevligt sällskap och maten blev väldigt lyckad! Trots att jag ansvarade för omrörningen, hehe. Risotto med lufttokad skinka serverades, smaskigt! :)
 
 
 
Sen jag kom tillbaka har jag bara pluggat och Skypat med mamma & Anna. Nu är jag som sagt tröööööööööööööött och ska sova. Får skriva mer senare, typ imorgon. Då är det först en fullspäckad skoldag som gäller och sen kommer Anna hit! Hon ska vara här några dagar eftersom hon har höstlov, kommer bli grymt kul :)
 
Puss & Kram!

Kommentera

Publiceras ej