Hejhopp!
 
Nu var det ett tag sedan - sen jag skrev sist har jag hunnit med ett litet äventyr på Lidingö! :) I fredag eftermiddag hoppade jag som sagt på tåget till Stockholm och några byten (tunnelbana + buss + bil) senare så var jag på Bosön! Där blev det övernattning på ett mysigt litet hotellrum tillsammans med andra trevliga SAIK:are :)  
 
Igår ringde klockan 06.00 för frukost och sedan bar det av mot Lidingöloppet! Sprang 10 km i F19, klockan 09.05 (tidig start!). Loppet blev en jobbig historia då jag hade det riktigt tungt i mitten, dock kändes början och slutet hyfsat. Kom sexa på 41.43, tjugo sekunder bättre tid än ifjol och samma placering. Var dock ganska besviken, och är fortfarande, för jag hade hoppats på mycket bättre med tanke på hur bra träningen gått det senaste. Fick dock förklaringen till varför kroppen inte svarat som jag hoppats redan under kvällen då jag började känna mig lite småsjuk och idag vaknade med ont i halsen. BLÄ. Dock så är det inte så mycket så jag hoppas att ordentligt med sömn, vila, vatten och mat ska ta bort det fort, fort, fort!
 
Såhär känner jag för ont i halsen:
 
 
 
Söndagsmorgonen har varit slapp i alla fall med en stor frukost och sen har jag betalat lite räkningar (hehe). Nu ska jag plugga en stund innan jag ska till stan och gå tipspromenad med farmor. Mysigt! I eftermiddag blir det fortsatt slapp för att ta död på halsontet, eventuellt en gräsklippning på det också!
 
HA EN BRA DAG!
KRAM

1 kommentarer

Malin Andersson

30 Sep 2012 17:30

Åh blä för att ha ont i halsen :(
Man är liksom inte sjuk fast ändå sjuk!!

Svar: Ja, usch! Det är verkligen hemskt! :(
Malin

Kommentera

Publiceras ej