Godkväll!
 
Här sitter jag och käkar vindruvor medan jag kollar på Bonde söker fru på TV4play :) Ni anar inte vilket bra dygn jag har haft det senaste! Efter ett väldigt regnigt, jobbigt, kallt men bra intervallpass i Skatås igår så begav jag mig till centralen. Där satt jag genomblöt och väntade tills Annas försenade (...) tåg kom! :D
 
Vi hade en mysig kväll igår, såg bland annat på världens konstigaste film! "Vampires Suck" hette den och var en pariodi på Twilight. Trodde inte jag skulle gilla den men den var faktiskt jätterolig! Det var liksom en bra balans i humorn ändå och allt var så himla perfekt gjort! Rekomenderas :)
 
Idag tog vi en rejäl sovmorgon och en lugn förmiddag. Anna hjälpte mig att uppdatera min iPhone till 6.0! Har tänkt göra det ett tag men inte vågat, men nu så! Var en läskig timme för det kom upp att den typ hade kraschat och behövde återställas, men till slut så kom allt tillbaka! Och den blev verkligen jättemycket bättre så jag är sjukt nöjd :) Det enda jobbiga var att alla appar behövde installeras om och att alla mejl blev olästa, men det var det ändå värt.
 
Sen åkte vi in till stan. Jag visade Anna min skola och sen åkte vi till Nordstan. Åt kinamat, gick i lite affärer och bara myste :) Så himla roligt att hon kunde komma!
-
 
Anna igårkväll :)
 
 
Lunch i Nordstan!
 
 
 
 
Jag stannade kvar på centralen en stund och väntade på Louise. Så hängde hon med hit, fullt ös med besök! ;) Vi såg på filmen "Jag saknar dig". Den var.... Sådär. Kanske inte världens bästa skådespelare och konstiga repliker, men det var ändå en väldigt fin film. Så den är väl också sevärd om man har två timmar att spendera ;)
 
Men nu ska jag nog stänga av datorn och packa för morgondagens bravader! Återkommer om vad det är för nu blir det här inlägget alldeles för långt, haha!
 
KRAM
 
 

Kommentera

Publiceras ej