Godkväll! :)

Inledningen på veckan kan enkelt sammanfattas med ett ord: stress. Har ju börjat sommarjobba på riktigt nu och det är rätt kaos med allt som ska hinnas med. Så mycket som jag stressat de senaste två dagarna har jag aldrig gjort förut... Men som mina kloka föräldrar säger så "nu kan det bara bli bättre". Och imorgon verkar det lugnare så då ska jag förhoppningsvis till och med hinna med förmiddagsrasten (som egentligen är obligatorisk).

Som tur är har dagarna haft riktigt bra avslutning i alla fall :) Igår hämtade Jennica mig efter jobbet och så åkte vi och tog en god, mysig snabbfika! Underbart efter en jobbig dag! Sen blev det ett bra distanspass efter det. Och idag åkte jag hem och åt massa jordgubbar innan det var dags för ett banpass! Efter ett gäng bra 500-metrare är jag dock ännu tröttare än innan (det vill inte säga lite) så nu ligger jag i sängen och ska sova. Uppdaterar bättre när jag har mer tid (lycka till...)

KRAM

Kommentera

Publiceras ej